Известие

Collapse
No announcement yet.

Важна информация за дебитомерите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Важна информация за дебитомерите

    Важна важна... колко да е важна...
    Last edited by oem; d.m.y г., 20:04.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Чест и почитания, но това трябва да се провери ...
    Притеснява ме единствено това, че един производител на дебитомери си е направил труда да пусне доста артикулни номера, а всъщност играчката е една и съща.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Чест и почитания, но това трябва да се провери ...
      Притеснява ме единствено това, че един производител на дебитомери си е направил труда да пусне доста артикулни номера, а всъщност играчката е една и съща.
      Вместо да си търсиш втора употреба, като видиш колко разновидности са ще си купиш нов и въобще не ме учудва това твърдение на pinko. По-правило потребителя винаги си е прее.ан. Тая тема трябва да стане важна щото са егати цифрите тия дебитомери. При филтрите е същото - чукаш примерно на Мерцедес Спринтер излиза 1 филтър, чукаш на S-ка излиза същия под друг номер и с др.цена! А ако го нямаш си пише че е = на 1-вия. Коя цена вземаш на клиента обаче си помисли . .
      Last edited by code; d.m.y г., 09:36.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        въпреки, че информацията е вярна
        последното изречение не е коректно написано

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Проверих три от номерата, информацията се оказа вярна ... с едно много важно уточнение.
          Пример: Купуваме си .... 019, че е много евтин, сваляме датчика много внимателно, щото е с винт ЗВЕЗДА ПЕТИЦА С ДУПКА (нарочно го подчертах, щото от една година търся такъв накрайник - няма!).
          Ако датчика се сговни и отидем в бош сервиз да си търсим гаранцията, бъдете сигурни че ще се усетят и веднага ще я откажат!
          Но пък си струва да се пробва при разлика в цената от 4-5 пъти...
          Не разбрах като свалим датчика какво го правим?
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
            Не разбрах като свалим датчика какво го правим?
            Предполагам, че го монтираш на мястото на твоя.
            "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
            Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
            Opel Astra J GTC

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
              Предполагам, че го монтираш на мястото на твоя.
              Помислих си го, ама какъв е смисъла при положение, че местиш датчика от един корпус на друг?
              Или пък аз нещо не разбирам???
              Last edited by nblagoev; d.m.y г., 12:04.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                .
                щото е с винт ЗВЕЗДА ПЕТИЦА С ДУПКА (нарочно го подчертах, щото от една година търся такъв накрайник - няма!).
                във магазините за един лев се срещат, а и в железарските магазини ги има, но се продават комплект с още 4 или 5 ключа и струва приблизително от 6 до 12 лева (става въпрос за накрайници с отвор защото винта е със централен щифт)
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                  въпреки, че информацията е вярна
                  последното изречение не е коректно написано

                  Да, прав си. Дебитомерите не са 100% взаимозаменяеми, защото някои от споменатите са с различни корпуси (и различен вътрешен диаметър и понякога форма на тръбата).

                  Самия HFM (Hot Film Air Mass Meter) сензор обаче е абсолютно еднакъв. Просто се отвиват двете винтчета и новия сензор се монтира в стария корпус.

                  Но за моите двете Алфи всичко е 100% идентично и взаимозаменяемо.

                  166 2.4 JTD ‘99 - Bosch 0 280 218 019 - цена в момента 131 лева


                  156 1.9 JTD ‘02 - Bosch 0 281 002 309 - цена в момента 620 лева
                  Volvo XC90 D5 '06
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                  Lancia Ypsilon 1.2 '00



                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                  ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                  Comment


                  • #10
                    Аз в момента също съм със Bosch 0 281 002 309 ,при положение че оригинално трябва да съм със Bosch 0 280 218 019.Като дойде време за смяна ще си сложа ...019,макар че този който е в момента е обърнат наобратно и незнам как ще разбера кога е за смяна.
                    146 JTD-2000г.
                    Punto 1.2

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                      във магазините за един лев се срещат, а и в железарските магазини ги има, но се продават комплект с още 4 или 5 ключа и струва приблизително от 6 до 12 лева (става въпрос за накрайници с отвор защото винта е със централен щифт)
                      Това дето си го написал - ПАК го провери!

                      Comment


                      • #12
                        Аз имам точно такъв комплект за някъде около 8-10 лв еврейска звезда (torx) с дупка, НО главите на болчетата не са точно такива макар че и това върши работа по принцип се водят по друг начин самият профил на "звездата" е друг
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Това дето си го написал - ПАК го провери!
                          след като съм го написал - значи го имам и съм отвивал винтовете и съм видял че става (когато пиша нещо в този форум то значи съм го пробвал и знам че е така).
                          А ти не си длъжен да ми вярваш. Може да продължиш със търсенето.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            след като съм го написал - значи го имам и съм отвивал винтовете и съм видял че става (когато пиша нещо в този форум то значи съм го пробвал и знам че е така).
                            А ти не си длъжен да ми вярваш. Може да продължиш със търсенето.
                            Преди време винтовете бяха звезда шестица с дупка, нооо ... се намериха Майстори и смениха звездата на петица...
                            пп Няма нужда много да търся, тъй като имам цял щанд с дебитомери, а на отсрещния щанд са ми инструментите!!! Фирмата няма да я споменавам, да не прайм реклами тука...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Преди време винтовете бяха звезда шестица с дупка, нооо ... се намериха Майстори и смениха звездата на петица...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                              Comment

                              Working...
                              X